Skriv ut dette emnet.

Emnetittel Forhandlere som anbefales, dine anbefalinger.

Dato postet: 20/09/2005 23:59
Postet av: Uregistrert bruker

Campinggården i Drammen er en seriøs forhandler både når det gjelder nykjøp og service.

hilsen cato

Dato postet: 21/09/2005 00:01

Sveen Caravan Gjøvik Bunn solid og seriøs.
Hagen Caravan Ringebu Service minded og hjelpsom
Fritids Spesialisten Kløfta. Service minded og hjelpsom
Disse tre har gitt meg utmerked service,selv om jeg ikke har kjøpt av de.

Dato postet: 21/09/2005 00:15

Ålesund Caravan er en forhandler jeg kan anbefale på det varmeste både når det gjelder nykjøp og service.
De har en trivelig "stab", og de er nesten alle campere med egne erfaringer fra sommer og vintercamping.

Dato postet: 21/09/2005 06:40

hei

Jeg har kjøpt tre vogner ved Kristiansand Caravansenter i Sørlandsparken. alle disse tre har vært nordiske, og jeg har også opplevd de som helt topp å ha med å gjøre, på alle måter.

jeg kommer til å fortsette å være kunde hos de, og kommer nok til å fortsette med det samme nordiske merket, om alt fortsetter som det har vært til nå!

Vegard

Dato postet: 21/09/2005 08:55

Jeg har (foreløpig) kun kjøpt en vogn hos Kristiansand caravansenter i Sørlandsparken. Jeg angrer bittert på hvorfor vi ikke kjøpte neste vogn der. For Kristiansand caravansenter har forstått hva som ligger i begrepet "service" og kundebehandling.
Det er ikke alle forhandlere/importører som har forstått dette.

Dato postet: 21/09/2005 09:26

Jeg har kjøpt bare en vogn i mitt liv, men opplevde
http://www.fritidssentret.no/ i Mosjøen som en bra plass.
Bra service og fleksiplitet i salgsprosessen, og de ga hele 1års garanti på den 3år gamle Knausen vi kjøpte.

Min nærmeste Knaus forhandler ga kun 3mnd, og var av den "selvsikre" selgertypen, "regeringa" la ned veto mot å kjøpe hans vogn.

Vogna i Mosjøen var helt som beskrevet og service i etterkant har vært upåklagelig. En krane på badet var lekk, fikk ny uten noen form for protester, fikk tilogmet en mye dyrere med dursh fordi jeg byttet selv. Får alltid hyggelig og raske svar på mail/tlf når det er noe jeg lurer på.

Bytter gjerne vogn der neste gang, de har alle merkene jeg kan tenke meg å kjøpe.

Dato postet: 21/09/2005 10:15

Bodø Transport og Caravan er en meget seriøs og proffesjonell forhandler som jeg og min omgangskrets har gode erfaringer med.

Kjell P anbefaller Fritidssentret Mosjøen fremfor egen forhandler i Bodø. Dette er stikk motsatt av hva mine kjenninger i Mosjøen gjør, de reiser nemlig til Bodø og handler vogn Pga slett service fra nevnte forhandler.

Dato postet: 21/09/2005 10:26

På sørlandet:
Kristiansand Caravansenter Sørlandsparken og Agder bobil og caravan i Brennåsen.
Disse har for meg ytt en service som bare er helt fantastisk (best i landet?)
Lykke til videre med service og salg.

Dato postet: 21/09/2005 10:47

Til BB

Handler en del rekvesita på Tverlandet og har ingen problemer med forhandleren der heller, det jeg så var at selgeren ikke klarte å overbevise kjerringa, og vi gikk for en annen vogn/bedre tilbud.

Og siden vi skulle ha vogna på Saltfjellet som er ca midt mellom Mosjøen og Tverlandet hadde det ikke så mye å si hvor vi hentet vogna, skulle jeg hatt den i Bodø hadde vurderingen muligens blitt anneledes. Prøver på ingen måte å rakke ned på en forhandler, eller oppfordre til noen boikott.

Skal forøvrig snart innom på "messedager" og se på vogner der og de er på ingen måte svartelistet hos meg, og nyere Kabe eller Cappy kan godt bli en realitet en dag.

Dato postet: 21/09/2005 14:08

Lians caravan & Fritid på Bardufoss anbefales på det sterkeste. Har kjøpt seks vogner hos dem. Har alltid blitt møtt med fantaktiske hjelpsomme mennesker. Jeg kjører 40 mil for å møte gjengen der nede. kjøper også all rekvisita fra dem. Kjempe hyggelige mennesker

Dato postet: 21/09/2005 15:35

Jeg kan på det varmeste anbefale Kabas på vestlandet; flotte, hjelpsomme mennesker som jobber der og hittil har vi bare hatt gode erfaringer hver gang vi har kontaktet dem!

Dato postet: 21/09/2005 16:19

Kan også anbefale lians caravan på bardufoss meget ryddig og bra forhandler, seriøs med alle kunder store som små.

Dato postet: 21/09/2005 17:00

Har handlet en vogn hos Autocom Caravan i Alta, og er meget fornøyd med både handel og oppfølging/reklamasjoner og service.
Har også handlet en vogn hos Lians på Bardufoss, meget hyggelige å handle med.

Dato postet: 21/09/2005 20:19

Har kjøpt min tredje vogn på Twin Caravan (Akershus).Topp på service og kundeoppfølging.

Kai.

Dato postet: 21/09/2005 20:48

ANBEFALER!!! Hei dere jeg annbefaler Tekno maskin på oppakermoen i Nes kommune. (Romerike) virkelig en topp forhandeler og de gir flott service, kjempehyggelig kundevennlighet og alltid blide og behjelplige. masse ++++ til de.

Dato postet: 22/09/2005 00:05

Nordvest caravan på Eide(kabe og Adria) kan jeg anbefale på det sterkeste.

Dato postet: 22/09/2005 00:30

Tores Caravansenter på Kirkenær kan jeg anbefale, han er alltid imøtekommende samme hva det er for noen problemer som jeg eller mine nermeste har hatt. holder kansje ikke helt leveringsavtaler men retter opp i de problemene som er. Er veldig imøtekommende samme om du bare vil slå av en prat eller om det er noen spesielle ønsker eller synsponkter om løsninger på de forskjellige C vogner .

Dato postet: 22/09/2005 12:10

Lillehammer Caravansenter kan jeg anbefale, selger Bjølseth og Hobby nytt meget fine folk å ha med å gjøre, greit med Service og rekvisitta. Har planer om NY buttikk i løpet av 1 år tid. Kan trykt anbefale denne forhandler.

Dato postet: 22/09/2005 13:20

CABO AS ved Trondheim. Ærlig service og entusistisk betjening finner du der. Forhandler Dethleffs, som antagelig er det BESTE merke. ;-0

Dato postet: 22/09/2005 16:43

Forhandlere av fritidsutstyr selger "glede" til oss caravanfolk. Beklageligvis har jeg truffet et par som ikke forstod dette. Disse er i dag ute av markedet - en konsekvens av deres manglende forståelse av sin funksjon overfor brukerne.
Så stor takk til de som skaper godt miljø i sine forretninger og kontakt med oss kjøpere. Disse er nok i flertall. Ingen nevnt og ingen glemt.

Dato postet: 22/09/2005 20:19

FRITID VEST på Sotra utenfor Bergen annbefaler jeg på det sterkeste.Ærlig og pålitelig forhandler.Jeg kjører gjerne noen mil ekstra (+ekstra ferge) for å handle vogn der igjenn.

Dato postet: 22/09/2005 22:03

Jeg kan trykt anbefale både Tores Caravan, Namnå, og Hagen Caravan, Ringebu. Meget god service, og veldig imøtekommende som gjør sitt beste for å tilfredstille kunden.

Dato postet: 23/09/2005 09:06

Jeg vil anbefale Mysen Caravan. Har vært kunde i 20 år og kjøpt tre forskjellige merker nytt samt flere brukte.

Hele tiden har servicen vært på topp!

Dato postet: 23/09/2005 15:09

Det er også en forhandler på Sandnes som ikke er nevnt enda. Forståelig for en som har prøvd servicegraden der.

Dato postet: 24/09/2005 22:47

Kan skrive under på det som "Camping Kåre" skriver.
Hagen Caravan på Ringebu ++++++ Kjempebra!
Kroken Caravan, Åndalsnes Flott service og oppfølging ++++++
Sveen Caravan på Gjøvik.+++++++ Hvor jeg har handlet de 2 siste gangene, - Kanus vogner.
Hvorfor? Hør og les: " I 1988 kjøpte jeg ei Knaus på Nord Vestlandet. Året etter skulle jeg ha service. Inga problem! Servicen ble utført og vel så det. Front vindu måtte skiftes og det ble gjort...
Den saken som skal trykke inn sikkerhetsbryteren til fyren ble glemt ettermontert i farten. Etter noen dager dro vi på fisketur... Det ble kaldt og vi skulle fyre opp i vogna. Fyren (Primus) ville ikke starte. Dette kunne vi ikke forstå. (Viste ikke om denne sikkerhetsbryteren på frontvinduet) Etter en tlf lørdag morgen til Sveen Caravn på Gjøvik fikk vi beskjed om å ta det med ro ett par timer. Så skulle han være på plass. VI STO PÅ CAMPING I HEMSEDAL. 15 mil fra Gjøvik. 10 min så var det bluss på "lampa." Flott gjort.. og vogna var ikke kjøpt der engang!!! DET ER SERVICE DET!

Dato postet: 25/09/2005 09:10

Har kjøpt 3 campingvogner hos Høisveens Caravan i Brumunddal. Topp service der. Særlig gutta på verkstedet fortjener ros. Veldig imøtekommende og service-innstilte. Butikken har det aller meste innen deler og rekvisita på lager.

Dato postet: 25/09/2005 09:38

Vil på det sterkeste anbefale WILLIAM´S CARAVAN på Greåker.
Makan til topp service og hyggelige folk har jeg ikke vært borti på andre steder
De forhandler Dethleffs og LMC.
Bestilte min fjerde Dethleffs fra William´s på caravanmessa

Dato postet: 25/09/2005 17:41

Jeg har god erfaring med Håkon på Flisa, har gjennom årene kjøpt flere Cabby-er der og aldri hatt problem med mine få reklamasjonspunkter eller årlig sevice.

Dato postet: 28/09/2005 14:32

Jeg skriver under på det Rita sier: Lians Caravan har supre ansatte som mer enn gjerne hjelper sine kunder.

Dato postet: 02/10/2005 11:08

Tore´s caravan på Kirkenær/Namnå http://www.tores-caravan.no/ gir helt topp service og fornuftige priser. Hører dette fra veldig mange. Men vanskelig å nå på telefon da han driver alene. Tenk om han hadde hatt noen som kunne besvare telefon eller håndtere alle som er innom der...

Dato postet: 03/10/2005 19:14

Håkon Camping virker bra, han Håkon er hard å forhandle pris med, men det er jo greit hvis resten er bra!

Dato postet: 03/10/2005 19:15

Glemte: Håkon camping på Flisa!

Dato postet: 05/10/2005 22:18

Har fersk erfaring fra Bil og Caravansenteret på Hønefoss. Kjøpt brukt bobil av dem - og det har vært noen problemer med selve bil-delen (ikke camping-delen). Ettersom de ikke har bilverksted er denne jobben satt bort til et annet verksted - men oppfølgingen fra selgeren på B&C Hønefoss har vært upåklagelig! En kan jo si at "det skulle bare mangle" ettersom det er bruktbilgaranti på bilen - men jeg har opplevd så mye annet rart fra andre forhandlere at Hønefoss-gjengen får toppkarakter!

Dato postet: 05/10/2005 23:04

Jeg vil anbefale Cabby forhandler WR Caravan & Fritid ,Gråmarka
7970 Kolvereid
God service!!!!!

Dato postet: 27/11/2005 10:34

Caravansenteret på Kjeller. Alltid blide med super service.

Dato postet: 27/11/2005 12:06

Kristiansand Caravansenter.
Suveren service, både før og etter at kontrakten er undertegnet!
Anbefales.
Vognen vi har nå kjøpte vi desverre ikke der.
Ellers så er sør-vestlandet lite representert i denne tråden, hva er årsaken til det mon tro? Kanskje en heller skal reise lenger sør? Det gjør ihvertfall vi neste gang....

Dato postet: 27/11/2005 13:15

Bodø Transport & Caravan as ,må jeg for min del sette i en bås for seg selv.Maken til service/hjelp med vogspørsmål kjøp og salg har ikke jeg opplecd maken.rask service.svarer på spørsmål omtrent med en gang.eller ihvertfall i løpet av sammme dag som spørsmålet stilles.
Har selv kjøpt en vogn hos Fritidssenteret i Mosjøen.ble rett og slett provd svindlet.kjøpte ei Solifer 6102 der våren 97.vågnen som skulle være fukt og nyreparet ble erklært avskiltet ved trafikkstasjonen på Mo i Rana.men fikk no heldigvis hevet kjøpet etter mye om og men.
Fritidssenteret anbefales ikke av meg ihverfall.

Dato postet: 09/12/2005 20:23

Campinggården utenfor Drammen er absolutt å anbefale. Har kjøpt vogn kun en gang så jeg har ikke annet og sammenligne med, men den servicen vi fikk der var glimrende. Meget god hjelp selv om vi bare handlet "billig-vogn" til ca 60´.

Dato postet: 10/12/2005 22:10

Høstland caravan i Namsos e bare topp på Caravan dem veit ka service e uansett om du har kjøpt vogn der eller ikke anbefaller dem på det sterkeste

Dato postet: 18/12/2005 23:17

Har planer om å kjøpe ny Hobby til våren, bor på vestlandet. Kan Dere annbefale en forhandler?

Dato postet: 18/12/2005 23:29

http://www.caravan-senter.no/ Caravan Senter Haugesund
Holder til i Haugesund. byttet inn den gamle og kjøpte en nyere og kjempesercvice så langt!

Dato postet: 19/12/2005 16:13

Autocom i Alta kan anbefales på det varmeste

Dato postet: 19/12/2005 21:55

Noen som har erfaring med Vatland Olsen a/s I Haugesund?

Dato postet: 20/12/2005 14:51

Som før, anbefaler jeg LILLEHAMMER CARAVANCENTER som en trygg og god forhandler! Aldri hatt noe å utsette på det firmaet. Folkene der er også "med deg" i årene etter at du har handlet vogn.
De er forhandlere av tre gode merker: Bjølseth, Hobby og Fendt..........noe for de flestes smak skulle jeg tro!! :-)
Ser fram til at de flytter inn i ny butikk!

Dato postet: 20/12/2005 16:17

Enig med oddbjørn!
Lillehammer Caravansenter er stedet for god behandling og god service også etter at handelen er i boks!!

Dato postet: 20/12/2005 18:06

Hos Fritid Vest på Sotra er du i gode hender. Roald har alltid tid til å høre på dine små og store problemer, ting blir ordnet omgående og avtaler overholdes. Jeg er så glad for at det var denne forhandleren jeg endte opp hos da den gamle vogna ble byttet ut i en ny Polar. Nå vet jeg hva service er.

Dato postet: 11/02/2006 03:08

Enig med "Filur" lenger opp i tråden:

Mysen Caravan kan anbefales!

Dato postet: 15/02/2006 12:25

Wrcaravan og fritid anbefales. De selger Cabby og Homecar og yter fantastisk god servise. Kjøpte en brukt Bjølseth men føltes som jeg hadde kjøpt en ny vogn. Dere finner dem på www.bruktcaravan.no

Dato postet: 15/02/2006 15:31

**HØYSVEEN CARAVAN** i Brumunddal fortjener honnør. De har forstått at merke ikke avgjør servicenivå. De har forstått at alle fortjener seriøs service uansett, og at både Vi som kunder og Dem som næring er avhengige av hverandre, og vil på lang sikt fortsatt garantert tjene på det i mersalg og øket kundeportefølje i sin forretning. Bra butikk!
mvh
FrJ

Dato postet: 17/02/2006 11:04

Har inngått avtale med Tekno Maskin på Kløfta...
Har ikke hentet vognen enda, men alt har virket greit så langt. Skal til Sola med vogna, så venter på litt mindre snø i sør/øst - her hos oss er det selvsagt tørr asfalt, sykkel og joggesko :-)

1) Erfaring med Tekno Maksin?
2) Hvem bør en bruke til service i sør-rogaland....

Dato postet: 17/02/2006 14:39

Akershus Caravan på Fjellhamar (like ved Strømmen Storsenter) får topp anbefaling!
God veiledning og masse gode råd både før og etter handelen. Dethleffs-vognen ble midt i blinken for oss.

Dato postet: 18/02/2006 15:37

til TH i innlegg 56
kjøpte vogna mi hos west auto nå Vatland olsen hgsund.
garantier og service fulgte over i det nye selskapet. han som driver camping avdelingen hos vatland er samme mann som jeg kjøpte min vogn hos dengang i 2003. der hvor maco er idag! he he
hadde en liten fukt skade i vogna, de ordnet opp med en gang kjempegod service!
men et problem er det jo!!!
vatland olsen har ingen utstyrs butikk, og maco som også selger Hobby er ikke bli på sin nye konkurent, så når han fant ut at jeg hadde kjøpt vogn hos vatland, forsvant det gode humøret med en gang??
dette skjedde også når vi var i grimstad hos hobby forhandleren og kjøpte noe utstyr der i sommer, hele service innstilingen forsvant på et blunk!! er ellers veldig fornøyd med vatland olsen det de ikke har skaffer de kjapt.
fukt tester har de, og alle garantier følges kjapt opp!!
grunnen til at de ikke er godt likt hos hobby forhandlerne i norge er at de kjøper vogner direkte i fra tyskland utenom importøren i norge,
det jeg oppdaget var at jeg fikk forteltet på kjøpet ++ sparte godt over 20000,- på vogna mi contra maco!!
ps har ikke noe å si på maco heller greie karer det og. god service der og ifølge de som har handlet der!!

hilsen Morten

Dato postet: 17/03/2006 07:52

Innlegg 63, Olemann.
Vi kjøpte ny vogn hos Caravan Sør for en tre ukers tid siden. Så langt en meget positiv erfaring!

Dato postet: 02/04/2006 11:46

En ting jeg synes er pussig med visse firmaer er: Ser flere her har handlet nyvogn hos andre enn sin nærmeste merkeforhandler. Da må ikke denne forhandleren opptre "furtent". Ja, han fikk kanskje ikke dette salget, og tjente ikke penger på det, men han får kanskje denne kunden inn igjen, dersom denne trenger deler eller (garanti)reparasjoner.

Opptrer man avvisende, kan man være sikker på at kunden ikke vil handle der neste gang heller. Dessuten ser jeg ikke på en canpingforhandler kun som et frittstående firma, men som caravanprodusentens stedlige representant som er forpliktet på å yte en kunde samme service uansett om vogna er kjøpt der eller ikke.

En forhandler som opptrer såpass profesjonelt, har mye større sjanse for å hale i land en kontrakt ved en senere anledning.

Når det gjelder f.eks bil, har jeg aldri kjøpt mitt bilmerke hos min nærmeste forhandler, dette pga dårlige innbyttepriser for mine gamle biler. Men servicen på verkstedet er likevel helt upåklagelig. Her er ingen hindringer, bare muligheter.

Dette burde også caravanforhandlerne leve opp til.

Når det er sagt, har også kunden et visst ansvar for å opptre profesjonelt og høflig, mener jeg. Har selv sett flere eksempler i både bil- og campingbutikker på kunder som gjør at jeg er glad jeg ikke jobber i butikk.

Dato postet: 14/04/2006 16:44

Hei.Vi btta inn vår camoingvogn hos Maco Fritid på Karmøy.Vi synes de er greie å ha med å gjøre.Men det er vel sånn at det er alltid noen som mener noe annet...

Dato postet: 17/04/2006 14:20

Da er no slik her i livet at så lenge da ikkje går heilt vår vei,så er da no alltid andre da er noko galt med,Har sjølv kjøpt to vogner hos Maco Fritid er kjempe fornøyd ,God service,rask oppføling av dei små problema som dukka opp med den første vogna mi.
Så vil eg kommentere det som morten t skriv i innlegg nr.68,om at ein kan spare opptil 20000 på å handle hos forhandlere som importere vogner direkte fra tyskland,så er ikkje forskjellen så stor,for mitt vedkommende var forskjellen 5000-6000 på samme vogn,vist ein ser i prislistene til dei forsjellige forhandlerene ,på grunn pris hos dei autoriserte forhandlerane,er mykje av da utstyret som er ekstrautstyr hos forhandlerane som importerer sjølv,er dette standard utstyr,det er ikkje meint til å såre nokon ,men eg synest at når differansen ikkje er større enn eit par tusen så har ein større trygghet å handle hos autoriserte forhandlere

Dato postet: 17/04/2006 14:36

Vår forrige vogn som vi hadde,var impotert.Vi kjøpte den privat.Hadde kke så god greie på "alt".Men den hadde ikke større vanntank enn 15 liter! For å fylle på vann,måtte vi ut med tanken og skru av lokket hver gang!! og det vart mange ganger for dagen,siden vi ligger fast og bruker den mye om sommeren.Men om alle impoterte vogner er slik,det hvet ikke jeg...

Dato postet: 22/04/2006 09:23

Fornøy med M. Waldersnes eftf. i Bergen

Jeg kjøpte min nye Hobby hos denne forhandleren for et par dager siden. Hele kjøpsprosessen har sålangt vært meget god. OK pris på vogn og tilleggsutstyr samt alltid hyggelig far/sønn. Ettersom alt sålangt har vært ok med vognen burde det jo selvsagt ikke være grunnlag for noen form for konflikt uansett.
En av grunnene til at jeg handlet nettopp hos denne forhandleren, var at man gav en utmerket service for noen år siden. Dette gjaldt en ca. 5 år gammel hobby som inngikk i min svigerfars dødsbø. Da vi tok kontakt med forhandleren sa man seg straks villig til å ta inn vognen og selge denne for oss. De ville da fikse opp noen småting å selge denne videre med garanti. For dette bergnet de seg naturlig nok et mellomlegg som dog ikke var avskrekkende.
Siden dette skjedde i mai måned, midt i den mest hektiske perioden for forhandleren, tok det noen uker før de kunne få klargjort vogna for videresalg. Imidlertid stod det straks en kjøper på plass som var interessert.
Forhandleren foreslo da til kjøper og boet at salget kunne skje direkte uten at de var part i det hele. Dette ble akseptert av både kjøper og selger. Forhandleren gjorde alt papirarbeid/omregistrering gratis og hadde stilt sitt salgsapparat til disposisjon vederlagsfritt. Dette synes jeg var kjempegod service.
Under anskaffelsen denne gang synes jeg det vat kjekt å stikke innom for å se litt på vogner og slå av en prat noen ganger. Jeg kom da gjerne i prat også med servicefolkene. Disse er hos denne forhandlerne hyggelige, og det er tydelig at de er glade i arbeidet sitt og også forstår at "kunden skal være i fokus".

Dato postet: 19/05/2006 21:57

Anbefaler Agder bobil og caravan:
http://www.caravan-fritid.no/
Har nå hatt vogna der på service/garantireparasjon. Utmerket service. Har ikke kjøpt vogna der, men ble anbefalt av andre som har også har kjøpt vogn der.
En ting er helt sikkert, neste service blir foretatt der....sansynlighetene for at fremtidig vognkjøp blir foretatt der er også stor...

Dato postet: 04/07/2006 12:46

Som nevnt i en annen tråd, flytter jeg gryende debatt om forhandlere i Sør-Rogaland. Så vidt jeg har funnet ut, er det 3 forhandlere/verksted her, en i Sandnes, Ålgård og en på Klepp (fra nå av kalt S,Å,K).
Jeg har vært innom alle 3, og har opplever at kundemottak er svært person-evhengig.
Ellers er jeg av den oppfatning at alle 3 butikker er et utrulig rotete. Jeg sliter med å finne frem - og må spørre.

Når det gjelder kvalitet på SERVICE, vet jeg lite (kjøpte bruktvogn nå i vår). Erfaringer med disse 3 ønskes. Finnes det andre?

Dato postet: 04/07/2006 14:29

Jeg kommer til å velge Ålgård når Knaus´en skal inn til service.

Dato postet: 04/07/2006 14:58

Caravanæss på Ålgård er et bra valg,også Jæren Caravan, han som driver Bobil salg fra Ford på Forus er flink han jobba tidligere hos Caravanæss.

Dato postet: 06/07/2006 15:32

kjøpte vogn hos Tinnen bil & fritid AS i Trondheim nylig.
De selger Cabby,Home car og Delta.
Så langt en udelt positiv opplevelse-kjempeservice!

Dato postet: 05/09/2006 22:20

Jeg har vært innom Håkon Camping på Flisa flere ganger og kjøpt litt forskjellig til vogna. Har bare god erfaring med dem. Selv kjøpte jeg vogna mi hos Høisveen Caravan i Brummunddal, men der stopper resten også. Servicen var på topp inntil vogna var betalt, men da var det ikke mye service å hente senere... Elementet i kjøleskapet mitt tok kvelden,og selv om jeg hadde bruktgaranti på vogna fikk jeg klar beskjed fra dem om at jeg måtte kjøpe et nytt kjøleskap! Tore`s Caravan er, som en av debattantene her sier veldig imøtekommende og hjelpsom mot deg, men det er ikke alle som er like begeistret for at det går en shæfer rundt i butikken, som ikke er like imøtekommende. Har prøvd å gå inn der to ganger, men jeg kommer ikke inn der pga hunden. Jeg har også vært hos Lillehammer caravan og der er alle svært imøtekommende mot deg. En kamerat av meg hadde kjøpt en brukt vogn der og han fikk problemer med gassfyren langt inne i skogen og langt unna allfarvei og strøm. Han ringte til dem og forklarte problemet men det hjalp ikke med telfonisk hjelp. Det endte opp med at de reiste dit han var til tross for at det var sent på kvelden og ordnet gassfyren. Det kaller jeg service!

Dato postet: 05/09/2006 22:35

Må bare få sende min største anbefaling av KROKEN CARAVAN ÅNDALSNES.
Kjøpt mine siste 2 nye vogner der og servicen er helt på topp !!!

:-)

Dato postet: 06/09/2006 12:32

Har kjøpt begge våre bobiler hos www.bobiler.net. Han har også Wilk vogner. Kjempeservice og kjempegod oppfølging. Har også nettbutikk på caravanutstyr.

Dato postet: 07/09/2006 11:38

Mysen Caravan er å anbefale,blide og service innstilte ansatte som tar sine kunder på alvor.

Dato postet: 07/09/2006 15:55

Cabo i Tr.heim og Agder Bobil&Caravan i Kr.sand,begge er toppers.

Dato postet: 10/09/2006 08:39

Hej
Jeg har kjøpt mine siste 2 vogner hos Caravansenteret på Kjeller utenfor Oslo. Altid god service og hyggelige folk. Hadde en liten feil på rullegardinet på den første vognen jeg kjøpte hos dem. Glemte å si det da jeg leverte vognen på tetthetskontroll men da jeg skulle hente vognen hadde de sett det selv og skiftet rullegardinet - selvfølgelig uten regning...

Dato postet: 29/09/2006 13:17

MOTORSENTRET i Ski, Akershus, satser nå på bobiler. Kan absolutt anbefales, også for event. kunder som bor i andre landsdeler. Ingen problem ved reklamasjoner / garanti, fikk sjøl beskjed om å finne verksted som igjen kontaktet de. Jeg leverte bilen, fikk jobben gjort og mitt verksted fakturerte Motorsentret i Ski, jobben var perfekt utført og det uten at jeg sjøl åpnet lommeboka. Og sånn skal også være, men har desverre også dårlig erfaring med forhandlere i mitt nærområde.

Dato postet: 30/11/2006 08:14

Er i markedet etter ny Hobby 720. Fått tilbud både fra MACO og Vatland Olsen. Kjøper garantert ikke fra MACO, da han uten å kjenne hverken meg eller mine hensikter, brukte hele sin energi på å sverte sin konkurrent.

Dato postet: 30/11/2006 13:17

Øyvind, Stavanger

den holdningen som du fikk oppleve hos maco, vil du også merke en del til hos andre merke forhandlere (uansett merke) hvis du handler hos vatland olsen. det har jeg gjort, vatland importerer utenom nettverket til lara fritid og det er ikke særlig populært!

du vil oppdage at når du skal kjøpe ny er det mange som ikke vil ta den i innbytte, også!

service og reperasjon er vatland ryddig og grei, ihvertfall min erfaring.

men er av samme oppfatning som deg, blir jeg møtt av den type holdninger som du fikk, går jeg en annen plass og handler.

at forhandlere krangler seg imellom skal ikke gå utover meg som kunde! hvis vogna mi blir avvist blir pengene mine det også! da finner jeg en annen forhandler! enkelt og greit!!

jeg viste ingen ting om denne grangelen når jeg handlet vogn!

Morten

Dato postet: 30/11/2006 13:25

Kristiansand caravansenter, Sørlandsparken, ser ut til å være bra - kjøpte vogn nr 2 fra samme sted.

Dato postet: 30/11/2006 15:18

Kjøpte ny Hobby hos Lillehammer Caravan i 2003.
KJEMPESERVICE til tross for at vi stod ved Osensjøen, ca. 16 mil unna. Har siden kjøpt annen vogn hos en annen forhandler men blir fortsatt godt motatt på Lillehammer som er iferd med å åpne Norges Flotteste ( tror jeg ) anlegg for bobiler og caravans. Lykke til !!!

Dato postet: 01/12/2006 18:18

Tidligere i år bestemte jeg meg for å kjøpe meg campingvogn, og vurderte en god del vogn merker, var innom BergenCaravan og der fikk jeg samme inntrykket som bergen2, sto en stund og ventet på hjelp, men de gikk rett forbi meg og hjalp heller litt eldre kunder istedet, spurte etter Tabbert brosjyre for det var tomt i hyllen og det var såvidt de gadd å finne, leste på blikket hans at han trodde jeg ikke hadde råd til en sånn vogn og ikke var interessert i å ha meg som kunde.
Valget mitt falt til slutt i høst på Hobby og heldigvis er det ikke Bergen Caravan som forhandler de.
Bestilte vogn hos Waldersnes eftf. i Bergen og inntrykket mitt av dem er så langt veldig bra. Og har hørt med andre bekjente som er veldig fornøyd med dem.
Så no går jeg bare å venter på ny vogn rundt påsketider.

Dato postet: 01/12/2006 20:26

Har kjøpt 1 vogn i mitt liv og det var av Fritidsspesialisten på Kløfta, nord for Oslo. Har snakket med erfarne CV eiere om deres påstander, lovnader og inrømmelser. Det ser ut til å stemme til 100%. Det er jo relativt sjeldent å oppleve i disse tider:-))

Så jeg anbefaler derfor Fritidsspesialisten som en proffesjonell og pålitelig forhandler for oss som ikke vet alt om CV.

mvh Pondus

Dato postet: 13/02/2007 14:55

Jeg har netopp kjøpt en Cabby 61 2000mod til Bodø Transport og Caravan A/S.

Er meget godt fornøyd med handelen der oppe.
Jeg anbefaler dem på det sterkeste

Dato postet: 27/03/2007 10:47

Vurderer å kjøpe vogn hos Møre Caravan.... Noen som kan anbefale dem?

Dato postet: 06/04/2007 10:32

Kan trygt anbefale Ringstad Caravan AS i Elverum. Dem er deleiere i det nye verkstedet på Jømna Caravanversksted og Deler AS etter Bjølseth Caravan AS. Her finnes det folk med stor kompetanse på campingvogner.
http://www.ringstad-caravan.no/

http://jomnacaravan.no/list.asp?tab=om_oss

Dato postet: 08/04/2007 13:10

Måtte ringe Fredrikstad Caravanservice etter å ha kjøpt en brukt Solifer. Fikk alle spørsmål besvar på telefon til tross for høysesongen har beggynt...
BRA......
Bor i Vestfold

Dato postet: 10/04/2007 19:00

Lurer på hvor mange av anbefalingene her som er skrevet av forhandlerne selv :-)

Dato postet: 13/04/2007 12:12

Kringo:
Du sier noe der, men jeg hverken jobber eller har noe med mine anbefalinger. Jeg satte opp mine anbefalinger pga min kjennskap til bedriften da flere av mine venner har brukt dem og fått en unik service ved kjøp og salg av sin vogn. Dem gir gode priser tilbake, sikkerhet for garanti og ikke minst eksperthjelp på direkten. Tore Willy Ringstad som driver Ringstad Caravan AS selv er jo en av de som har vært med og sprettet mange vogner da han jobbet hos Gbjølseth Caravan AS.
Sier sitt da han er deleier i Jømna Caravanverksted at dem stiller opp med sin kunnskap om vogner. Dem er kurset av mange forhandlere, både fra Bjølseth, Kabe og Adria. Så det sier sitt når min anbefaling går hit så er det spisskompetansen jeg sikter til man skal være nøye med når man kjøper vogn.

Dato postet: 13/04/2007 20:17

Trondheim caravan kan anbefales på det sterkeste.god service og bra oppfølging.

Dato postet: 13/04/2007 21:47

For ikke å glemme min BJØLSETH er kjøpt på Bil og Caravan på Hønefoss.
kjempekar..

Dato postet: 15/04/2007 21:44

Noen som har erfaring med AutoVest utenfor Stavanger?

Dato postet: 15/04/2007 22:09

Petter

Hvis det er Vest Auto du mener så ligger det på Karmøy. De driver med egeninport av Hobby mener jeg å huske. Og det har jo helt klart sine positive og negative sider det og.

Dato postet: 16/04/2007 16:32

Petter

hvis det er vest auto du tenker på, grei kar som driver det men! de sliter med at de ikke har eget verksted i skudnes og er utenfor det offentlige import nettverket med f.eks. leveranser og til tider veldig lang tid for å få tak i deler og få gjort unna reperasjoner siden de må låne verksted! samt at de må bestille deler gjennom tysk forhandler. autorisert reperatør ? de hadde men har kuttet ut samarbeidet med et verksted de brukte før! hvordan det er nå vet ikke!!

anbefaling tjanei, ca 15-20 tusen rimeligere men ingen butikk, lang ventetid på deler/ rep.?
er det verdt de 20 sparte nope!

Dato postet: 16/04/2007 20:48

Morten t og Bubbe
Takk for tipsene. Tror nok jeg holder meg unna der.

Dato postet: 19/04/2007 12:21
Postet av: Teddy

Kan absolutt anbefale Maco Fritid. Karmøy. Maken til imøtekommende og service. Var også på Vatland Olsen (Nå Vest Auto) og sjekket pris men fikk tilbud på ein Post it lapp. Var ikkje billigere og kjøpe der, alt va jo +++++.

Dato postet: 28/04/2007 09:49
Postet av: Wiggo

Romerike Caravan & Fritid på Skedsmokorset har en utrolig bra service. Jeg kjøpte en 89 mod. Hobby 605 hos dem i august i 06. Fant en lekkasje i framveggen nå i vår. Tok kontakt med dem og de ordnet opp uten å måtte krangle. Har kjøpt vogner andre steder tidligere, men har aldri fått så bra service som hos Romerike C & F

Dato postet: 15/05/2007 11:48
Postet av: Kjell Mønnich, NCC

I Norge har vi avskaffet gapestokken. I handel og vandel er det vanlig at reklamasjoner snarest mulig tas opp med selger. Det blir helt feil å bruke NCCs forum til å henge ut en forhandler med fullt navn flere år etter at man mener å ha gjort en uheldig handel - uten å reklamere på den. Derfor er innlegget (nr. 91) fra "maiken" - og alle reaksjonene på det - fjernet av NCC.

Dato postet: 05/06/2007 18:00
Postet av: Bergen

Skal dere kjøpe Hobby,så reis til Waldersnes eft(Elite caravan) i Bergen,der er di både hyggelige og service vennlige.

Dato postet: 14/06/2007 22:56
Postet av: IvarH

IvarH

Hei hei og god sommer !

Vi har kjøpt oss ny vogn hos Ringstad Caravan i Elverum, og kan absolutt anbefale dem.
Har vært innom der ved flere anledninger om spørsmål om tekniske ting på vår gamle vogn, og har alltid fått god service og veiledning. Detta gjelder også i høyeste grad verkstedgutta.
Jeg var ikke i tvil når jeg og min familie hadde muligheten til å kjøpe ny vogn.
Vi dro til Stian hos Ringstad Caravan og kjøpte vogn.
Kjøpte forresten en Adria 552 PK - og er kjempefornøyde caravanister med denne vogna hengende etter bilen

Dato postet: 06/04/2008 11:51
Postet av: Bergen

Hei til alle sammen,en ny vår står for tur,og til dere som skal kjøpe vogn i år,bør ta en tur og se på Hobby cv hos firma Elite caravan/waldersnes eft,i Bergen. tanke gangen hos Far/sønn der,en kunde i dag er også en kunde i morgen,sagt med andre ord du får service under kjøp og etter et kjøp,har selv kjøpt 2 vogner der i 07,et forhastet kjøp(en hobby 560 04 mod)og et super fornøyd kjøp(en hobby 650kmfe 07mod).

Dato postet: 07/04/2008 21:15
Postet av: Stardustsilver

Jeg har vært kunde hos Lillehammer Caravansenter siden 2003, har bestilt vår andre vogn der nå. Er veldig fornøyd med service og oppfølging fra dem.

Dato postet: 29/04/2008 16:10
Postet av: VOLVO

Jeg føler forhandlere skal absolutt prakke på deg noe de har ståendes, isteden for å selge deg nytt. Kan jo forstå dem at de vil tømme lageret men det må vel være penger i å selge nytt og...??

Dato postet: 29/04/2008 16:57
Postet av: vear

Evenig med stardustsilver ang Lillehammer Caravan. Handla selv ny bobil for 3 år siden, og har fått utmerket oppfølging og service. De følger opp bla. a. med denne kjøleskapsaken, og ifjor med ett problem med vannvarme. De fiksa alt på en formiddag. KJEMPE fin servic. Og jeg e ikke kjøpt og betalt.

Dato postet: 10/05/2008 17:33
Postet av: p10

Som relativt fersk caravaneier er jeg meget fornøyd med servicen jeg har fått hos Tromsø Caravan

Har fått veldig god behandling hver gang jeg har vært innom og stilt nybegynnerspørsmål og føler virkelig at de tar meg seriøst og tar seg tid til å hjelpe meg! I tillegg har en kjapp prissammenlikning med de andre caravanforhandlerne i området vist at Tromsø Caravan har de laveste prisene.

Dato postet: 11/05/2008 16:57
Postet av: Rav4

p10
Tja.. det heter vel ikke Tromsø Caravan lengre, men Tromsø Caravansenter as. Kontaktpersonen som er oppført når man klikker seg inn på den adressen du oppgir, er dessverre død. Men jeg både håper og tror at servicen fortsatt vil bli ivaretatt.

Dato postet: 16/05/2008 19:19
Postet av: p10

Stemmer Rav4! Navnet er endret iallefall ifølge nettsidene deres! Er iallefall veldig fornøyd med servicen jeg får der, enda jeg ikke har kjøpt vognen min hos dem eller har en vogn som er et merke de fører!

Dato postet: 16/05/2008 22:07
Postet av: Rav4

p10. Jeg synes det er hyggelig at du synes du blir behandlet på en fin måte hos Tromsø Caravansenter as. Kanskje at neste gang du skal bytte vogn vil vurdere dem som leverandør ? Jeg tror at forhandlere har alt å tjene på at de er imøtekommende også mot dem som ikke har handlet hos dem tidligere. Jeg har ikke noe til overs for forhandlere som "glemmer" deg når handelen er i boks. Kunden er den aller viktigste for bedriften. Det burde stå stemplet i panna på forhandlerne!

Dato postet: 01/06/2008 08:34
Postet av: Egillp

Vi vil anbefale www.bobiler.com, Kingsrød i Sarpsborg.

Dato postet: 08/06/2008 23:18
Postet av: uskedal

Lurte på om noen har erfaringer med haugaland caravan, gode/dårlige.

Dato postet: 13/06/2008 11:47
Postet av: HobbyTom

Stjørdal Caravan kan ikke anbefales.

Jeg har etterlyst et klips til en takluke, og en garantireparasjon, i 7 måneder nå. De skulle ringe meg når de fikk anledning.

Jeg har ringt dem 4 ganger på mellomtida, og minnet dem om forholdet. Ingenting skjer.

Slett kundebehandling, kalles dette. De er kun ute etter å selge, og når du forsvinner ned veien med vogna, prøver de tydeligvis etter beste evne å fraskyve seg ansvaret best mulig, eller trenere saken for å spare penger.

Styr unna.

Dato postet: 15/06/2008 20:53
Postet av: knaus08

Jeg har kjøpt ny vogn hos Høisveen caravan i brummundal i år. Er nok ganske sikker på at jeg vil handle min neste vogn der også pga den gode servicen jeg har fått i bakkant av salget. Holder det de sier raskt og ryddig.

Dato postet: 20/06/2008 01:08
Postet av: Spirea

Vi dro til Askjems i Vestfold fordi vi opplevde lunkenhet hos våre lokale caravanforhandlere......

Vi bestilte vogn med markise og tre vegger i oktober. Alt så bra ut da vi skulle hente vogna i slutten av april, men da vi kom fram manglet vogna markise... og ingen hadde giddet å si noe om det. Videre var det ikke bestilt vegger til markisen, slik vi hadde i vår kontrakt. Vi har sendt mail på mail, prøvd å ringe etc. Igår fikk vi endelig en mulighet til å returnere den markisa vi hadde fått, og montert på vogna.. og vi fikk endelig rett markise og vegger. Prøvetur gjenstår, men jeg tror vi blir fornøyde.

Men.... Askjems!Skjerp dere!

Dato postet: 20/06/2008 01:10
Postet av: Spirea

Ja, det ser vel litt rart ut at vi skulle returnere markise - som vi ikke hadde fått. Men vi fikk markise, etter mye om og men. Levert til min samboers gamle jobbadresse... Det var det eneste stedet vi kunne få Linjegods til å levere. Vi monterte lykkelig opp vår nye markise.....

Dato postet: 22/06/2008 12:32
Postet av: Betty Boop

Hmmm..... vi kjøpte ny Hobby 2007 på Askjems - med utrivelig mange feil. Det resulterte i 10-15 verkstedbesøk det første året vi eide vogna. En ordentelig møkkavogn - men vi har bare positive ting å si om Askjems! Veldig bra kundebehandling.
Vi kvittet oss med vogna, men kjøper gjerne annet merke cv hos dem ved en senere anledning......

Dato postet: 03/07/2008 19:21
Postet av: asghegg

Etter å ha blitt anbefalt å kontakte Ringstad Caravan her på forumet, tok jeg kontakt med dem.
Maken til service for Kr.114 skal en lete lenge etter, for det lød fakturaen på som låg inni pakken som kom til meg.

Hadde mailkontakt med Tore flere ganger, for til slutt å ringe å prate med han, måtte ha forklaring på noe.

Kan anbefales på det sterkeste:-)
http://www.ringstad-caravan.no/

Dato postet: 06/07/2008 12:32
Postet av: sabwe

Vi kjøpte bobilen vår på Kroken Caravan i 2006. Enda - 2 år etter - får vi den beste service - enten det er ris eller ros.

Dato postet: 07/07/2008 09:19
Postet av: marei

Jeg kan anbefale på det varmeste Autocom I Alta. Kjøpte ny vogn der i 2005. Var nettop der på service. Veldig hjelpsom og er det noe feil på vogna er det ingen problemer med reperasjon på garantien.

Dato postet: 15/07/2008 18:39
Postet av: leonard

Helt enig med Hobby Tom, meget vanskelig å få kontakt.. og.. de hilser ikke engang!

Dato postet: 20/07/2008 10:22
Postet av: Polar-moan

Må si meg enig med HobbyTom - at service på Stjørdal Caravan eksisterer ikke. Jeg har derfor bytte min Hobby 610 -07 i en Polar 590 BK2 hos Kristansund Caravan. Noen som har erfaringer med de?

Dato postet: 11/08/2008 15:55
Postet av: KI

Hei.

jeg vurderer og kjøpe en bobil på Sørlandet Caravan senter. (Grimstad) . Hvordan er det der? Ved service ,forhandler ,Verksted.
Vurderer merkettype: Hobby,Rabido,Eura Mobil.
Gjerne høre fra dere som har kjøpt bobil hos dem og kan kanskje fortelle noe om dette.

Dato postet: 11/08/2008 15:58
Postet av: KI

Hvordan er det hos Elite Caravan ?

Vurderer og kjøpe en bobil ,Hobby.?
Bra kundebehandler,forhandler,service , osv.?

Gjerne høre om dette.

Dato postet: 11/08/2008 16:49
Postet av: Romikke

Kjøpte bil hos Elite sommeren 2007. Grei å ha med å gjøre og fikk rask respons da element i trumaen røk. Anbefales.

Dato postet: 12/08/2008 00:29
Postet av: Per A

Kjøpte vogn hos Kroken Caravan Åndalsnes .Topp cervise .ANBEFALES.

Dato postet: 04/09/2008 21:14
Postet av: K S

Vi var innom Kroken caravan i ferien, spurte om de hadde noen smale vogner stående, det var heller dårlig. Jeg ga klart beskjed om at jeg ikke under noen omstendigheter ville ha bred vogn til vår kjøring. Da presterer selgeren å si: "Kanskje like greit å kjøre uten speil, da ser en ikke hvor liten klaring det er".... Han ville tydeligvis ikke gå tom for argumenter....

Forhandler jeg vil anbefale, etter å ha kjørt rundt med en Solifer i snart fem år, som vi kjøpte på Caravan Senter AS i Haugesund(vi bor i Rogaland), er Kristiansand Caravansenter AS.

Først la Solifer forhandleren ned i Søgne, så gikk Soliferforhandleren i "Arendal" konkurs i sommer, så da blei det ikke noen ny Solifer på oss. Vi dro istedet til Kristiansand, ble møtt med en strålende god service, det ble målt litt fukt rundt ene håndtaket bak, dette pakka de om, vederlagsfritt for oss(det er garanti på vogna, så egentlig skulle importøren tatt den regninga...). Klart det er enkelt for oss å kjøpe vogn der da....

Så til alle på sørvestlandet til agder-telemark, hvis dere orker turen til Sørlandet, prøv Kristiansand Caravansenter, ikke langt fra Sørlandssenteret og Dyreparken...

Dato postet: 13/05/2009 20:47
Postet av: Intercooler

Sørlandets Caravansenter.

Geir Bjerkeland er på plass hos de.Topp service!!!!!!!!!!!
http://www.caravansenter.no/

Dato postet: 24/09/2009 23:19
Postet av: risat

Kjøpte ny vogn hos Norcamp i Oslo i sommer, kan ikke annet enn å skryte. Topp service

Dato postet: 30/08/2011 10:38
Postet av: Jossa

Stjørdal Caravan og Fritid AS kan ikke anbefales, de andre som skriver at det er elendig kundeservice her har helt rett. Kunde service, vilje til å lytte, samt vilje til å ta ting på garantien mangler fullstendig.

Kort og godt finn en annen forhandler som har lyst til å ha deg som kunde gjennom mange år, en som gir deg den servicen, garanti og ettermarkedsoppfølgingen du fortjener etter å ha kjøpt vogn hos dem.

Dato postet: 30/08/2011 13:15
Postet av: turisten2

Bor i Hordaland, og da vi skulle kjøpe ny vogn sjekket vi med alle forhandlerne i nærheten. Skulle bytte inn en Kabe 720, 2006 og kjøpe en ny Kabe 780 2011 med en del ekstrautstyr, totalt 570000 kr. Vi sjekket hvor mye vi fikk i innbytte for vår gamle vogn, prisen på den nye var omtrent lik over alt. Bergen caravan ville ikke gi oss noen pris, sa han ikke ville konkurere med andre. De andre i nærheten ga oss en dårlig pris så det endte med at vi handlet med Norcamp på Skytta. Prisdifferansen på vår brukte vogn ble til slutt 40000, så det svarer seg å sjekke pris. Vi har fått veldig god service på Skytta og det var en helt grei handel. Handler gjerne der igjen.

Dato postet: 30/08/2011 17:08
Postet av: Gunnar J

Originally posted by: turisten2

....... ville ikke gi oss noen pris, sa han ikke ville konkurere med andre. .........

Først, gratulerer og lykke til med campinglivets gleder i ny vogn.

Jøss, det var litt av et forretningstalent du har truffet på.
Konkurranse vil det jo alltid være så lenge det er mer enn en forhandler å henvende seg til, så med slike utsagn er det kanskje på tide å se seg om etter annet tidsfordriv?

Har til heldigvis til dags dato ikke møtt slik holdning hverken hos nevnte forhandler eller andre vi har hatt kontakt med.

-------------------------

Editert: 30/08/2011 at 19:42 av Gunnar J

Dato postet: 30/08/2011 20:51
Postet av: quattro1

Gratulerer med nyevogna!

Har gjort tilsvarende erfaring med Bergen Caravan, rekorden var da de skulle ha 3.500,- for fuktsjekk, gasstest og justering av bremser for et par år siden. Da jeg undret meg over om dette kunne være riktig, bl.a. fordi fukttesten hadde fast pris i garantiheftet, ble jeg fortalt at det brydde de seg ikke om til tross for at de er autorisert merkeforhandler! De tok det doble.
Reiste til messa på Lillestrøm når ny vogn skulle handles, og handlet hos Teknomaskin. Så når det på ny skulle handles vogn til denne sesongen, så ble igjen handel der. Hyggelige folk, god service, og gode priser både i innbytte og på ny vogn. Anbefalte de til en kollega, som opplyste å spare ca. 45.000,- på sin handel i forhold til BC. Og Teknomaskin kom med vogna til vestlandet, og hentet innbyttevogna. Altså mye penger spart. Teknomaskin kan anbefales!

Dato postet: 05/09/2011 22:36
Postet av: leonard

Helt enig med jossa. Finnes ikke "god folkeskikk" hos Størdal Caravan og Fritid! Har ikke skjedd at de har
ringt tilbake som avtalt. Der må du nok stå med "lua i hånden" og håpe på "audiens". Selv med kjøp av vogner og bil
får man ikke minimal service.
Nei, Hobby kjøpere..Det har kommet en forhandler på Frosta..han yter service han.

Dato postet: 21/09/2011 18:15
Postet av: 525

Espen hos Williams Caravan på Råde

Dato postet: 22/11/2011 22:34
Postet av: s-max

jeg syns ikke dem var noe til service vennelige..Kom og skulle se på vogn,ble målt opp og ned å fikk den der"skal du kjøpe vogn liksom" Sa jeg skulle bruke max 150000 på vogn og da blåste karen bare i nesa.....Vi dro å tittet andre plasser og ender nå opp med en Lmc 720 2007 mod Ble litt dyrere men bbetaler heller litt mere når jeg får topp service.